Hi, Guest user
Ashburn
  • Inbox 3
  • Reclame 1
  • Spam 1
VANDAAG

19/05/2019

  • Overal zitten we, o-ve-ral
    Net als jij straks!
  • Hoe dicht bij je klant sta je?
    Met ons geef je hem nog net geen handdoek aan na het douchen.
  • Howdy partner!
    Don’t be a stranger
VANDAAG

19/05/2019

  • myShopi inspirational newsletter
    Check de meest recente nieuwtjes en blogposts.
VANDAAG

19/05/2019

  • FWD: Het enige wat ik wil horen Guido,
    zijn vragen, antwoorden en punten.
Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Howdy partner!

Hey stranger,

Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.

Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.

Groeten,
Davy

Denny Garzon Van: Denny Garzon
Hoe dicht bij je klant sta je?

Hoi

Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.

Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.

Groeten, Denny

Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Overal zitten we, o-ve-ral

Hey

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!

instagram docomagency Bane

Hopelijk tot op social media!

Groeten, Davy

Frankie Loosveld Het Eiland Van: Frankie Loosveld
FWD: Het enige wat ik wil horen Guido

Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!


-----

Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido


Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.

Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.

Smart webdesign.

Diensten  |  Smart webdesign

Webdesign voor onze klant MX477

Goede personalisatie? Daar merk je niks van.

Creëer voor iedere klant op exact het juiste moment exact de juiste beleving.

Strategisch, fris én slim.

Que? Een slimme website?

Of je nu een starter bent die nood heeft aan een strakke website of een gevestigde waarde met een website die strategisch moet bijdragen aan (nieuwe) doelen: Docom snapt je. Wij begrijpen dat je website naadloos moet aansluiten op je marketingstrategie. Dat je in de top van de zoekresultaten in Google wilt verschijnen. En ook dat je verkoop moet stijgen zodra je online gaat. Dat vinden wij namelijk ook. Wij kunnen je dan ook uitstekend vooruithelpen met een goede website, maar als jij dat wilt, bieden we je ook een slimme website. Hoe? Door personalisatie en conversieoptimalisatie.

Webshop voor onze klant Baggoo
Conversieoptimalisatie: subtiel en diepgaand.

Goede personalisatie? Daar merk je niks van.

Van het moment dat een klant je website bezoekt, komt er een schat aan informatie binnen handbereik. Met data-analyse beantwoorden we vragen als: Hoe bereikt je bezoeker je website? Wat zoekt hij? Maar ook: Waar woont hij? En wat voor weer is het daar? Op basis daarvan passen we de content onmiddellijk aan je bezoeker én jouw doel aan, zoals hogere verkoopcijfers of een top-of-mind positie. Met lichte, zonnige afbeeldingen bij zomerse temperaturen bijvoorbeeld. Of afbeeldingen van mensen van dezelfde leeftijd en hetzelfde geslacht als je doelgroep. Zo geef je iedere bezoeker op exact het juiste moment de juiste online beleving van jouw bedrijf, product of dienst. De mogelijkheden van personalisatie zijn breed. Heel breed. Maar altijd subtiel, en natuurlijk zonder de privacy van de eindgebruiker te schenden. #GDPR

Developmentskills en stevige bewijsdrang.

Ja, dat kan!

Snelheid, logica die wordt gestuurd door concrete cijfers en resultaten en een niet-aflatende aandacht voor je doelgroep: dat kenmerkt de aanpak van Docom. Daarbij mag je rekenen op sterke developmentskills en stevige bewijsdrang die nou eenmaal in ons bloed zit. Met andere woorden: dingen kunnen wél. Het kost meer moeite en daar hebben wij nu net massa’s van. Werk je bijvoorbeeld graag met een cms zoals WordPress of OpenCart omdat je dat gewoon bent? Geen probleem! Dan werken we daarin. Maar ook als je geen voorkeur hebt, vinden wij het belangrijk dat jij na oplevering kunt werken in een razendsnel cms dat intuïtief aanvoelt zodat je vlot en vlekkeloos je weg erin vindt. Dus ontwikkelden we dat zelf. Logisch en daarom vanzelfsprekend.

Wil je een mooie website? Of wil je dat je website op doordachte wijze bijdraagt aan je doelen, zoals omzet en naamsbekendheid?

Tell me more