Hi, Guest user
Ashburn
  • Inbox 3
  • Reclame 1
  • Spam 1
VANDAAG

20/09/2019

  • Overal zitten we, o-ve-ral
    Net als jij straks!
  • Hoe dicht bij je klant sta je?
    Met ons geef je hem nog net geen handdoek aan na het douchen.
  • Howdy partner!
    Don’t be a stranger
VANDAAG

20/09/2019

  • myShopi inspirational newsletter
    Check de meest recente nieuwtjes en blogposts.
VANDAAG

20/09/2019

  • FWD: Het enige wat ik wil horen Guido,
    zijn vragen, antwoorden en punten.
Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Howdy partner!

Hey stranger,

Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.

Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.

Groeten,
Davy

Denny Garzon Van: Denny Garzon
Hoe dicht bij je klant sta je?

Hoi

Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.

Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.

Groeten, Denny

Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Overal zitten we, o-ve-ral

Hey

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!

instagram docomagency Bane

Hopelijk tot op social media!

Groeten, Davy

Frankie Loosveld Het Eiland Van: Frankie Loosveld
FWD: Het enige wat ik wil horen Guido

Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!


-----

Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido


Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.

Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.

8 Do’s-and-don’ts bij het versturen van e-mail campagnes

Blog  |  8 Do’s-and-don’ts voor je nieuwsbrieven

8 dos and donts voor je nieuwsbrieven img1
Schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Begin bij het begin.

1. Is de afzender legit?


Consumenten kijken in eerste instantie naar de "From" (afzender) van een e-mail en beslissen dan al of ze de mail openen, of juist niet. Zorg er dus voor dat je "From-tekst” bekend is voor de ontvanger, en meteen een positieve indruk wekt.

  • Don’t:
  • noreply
  •  
  • Do’s:
  • Davy van Docom
  • Docom bvba

2. Een catchy subject line.


De subject line (het onderwerp van de mail) is na de afzender het eerste wat de ontvanger te zien krijgt. Bij een foute keuze van het onderwerp zijn de gevolgen vaak catastrofaal. Het doel is om er op een positieve manier uit te springen tussen alle andere e-mails. De beste subject lines zijn die wat kort en krachtig zijn, meteen to the point komen, en – Duh! – niet “spammy” zijn. De maximum lengte is ongeveer 45 karakters (spaties inbegrepen). Waarom? Omdat het dan volledig leesbaar is op elk toestel dat uw ontvanger heeft.

  • Do’s:
  • Een subject line die ongeveer 45 karakters lang is.
  • Opvallen met een icoontje. Maar overdrijf niet!
  • Doe A/B tests! cijfers zeggen meer dan ‘gut feeling’
  •  
  • Don’ts:
  • Oersaaie lange subject lines waar niemand iets aan heeft.
  • Nogmaals: overdrijf niet met icoontjes.
  • “Gratis...”, “PROMO”, “$$$”, “RE:”, “dit aanbod geldt alleen vandaag”, ...
8 dos and donts voor je nieuwsbrieven img2

3. Strategisch links plaatsen


Wanneer je de mail aan het ontwerpen bent, vermijd dan knoppen met "Klik hier", Het is niet meteen duidelijk voor de lezer waar hij zal terecht komen als hij deze link volgt. Wanneer je op deze manier links bouwt kan dat aanzien worden als spam, en mensen hebben sowieso minder snel de neiging om er op te klikken. Beter is om links in de tekst te integreren, en zuiniger om te springen met CTA buttons die je tevens liefst van een kort begeleidend tekstje voorziet.

4. Vermijd overbodige leestekens.


Om de aandacht te trekken van ontvangers gebruiken veel bedrijven te veel uitroeptekens, eurotekens, sterretjes, enz. Hierdoor krijgt de ontvanger vaak de indruk dat je e-mail spam is. En niet alleen de ontvanger! Ook de spam-filters zullen getriggerd worden om actie te ondernemen. Dus wat je ook doet, gebruik leestekens niet in overvloed.

  • Don´ts:
  • !!!!!
  • $$$$
  • ******
  • €€€€€

5. Less is more


Een heel belangrijke tip is dat je de mails best zo kort mogelijk houdt. "Less is more" en dit geval is het ook effectief zo. Mensen lezen gewoonweg geen "reclame-mails". Ontvangers willen in een oogopslag kunnen zien wat je te bieden hebt. Dus als je iets belangrijks te vertellen hebt, knal het bovenaan de mail!

  • Do’s:
  • Belangrijke informatie bovenaan de mail plaatsen. ( Onmiddellijk zichtbaar, boven de fold )
  • Mails zo kort mogelijk houden.

6. Een image is géén e-mail.


We zien het nog maar al te vaak... Bedrijven die nieuwsbrieven sturen waar 1 grote image instaat. Ze hebben dan alles, maar dan ook echt álles op 1 grote foto geplaatst. Dan bedoelen we dat ze met vb. Photoshop hun teksten, aanbiedingen en visuals op elkaar hebben geplakt tot een geheel om het zo te kunnen versturen. Newsflash! Dit is NOT DONE: niet responsive, niet traceerbaar, niet leesbaar, kortom: niet professioneel.

  • Don´ts:
  • Gebruik nooit, never ever, nie, jamais 1 grote image om te versturen als nieuwsbrief.
  • Probeer teksten op afbeeldingen te vermijden (Veel bedrijven plaatsen vb. de prijs van een artikel mee op de foto.) Voorzie deze liever via je HTML.
  •  
  • Do’s:
  • Kleine foto’s kunnen – moeten – gebruikt worden om tekst in de nieuwsbrief te ondersteunen.
  • Voorzie steeds alt-tags op de afbeeldingen.
8 dos and donts voor je nieuwsbrieven img3.gif

7. Een leesbare e-mail, overal!


Of je e-mails best responsive zijn? Absoluut! Anno 2018 kunnen mensen toch niet meer zonder hun smartphone. Dacht u dat uw mails alleen gelezen worden op een computer? Wij niet! Sterker nog: globale cijfers tonen aan dat een nieuwsbrief maar liefst 56% van de gevallen bekeken wordt op een smartphone. Een e-mail die optimaal wordt weergegeven op elk scherm is dus een must.

  • Do’s:
  • Zorg dat je e-mailcampagne responsive is, of beter nog: mobile-first.
  • Testen, testen en nog eens testen. Verschillende e-mail programma’s (Outlook, Gmail, Yahoo,...) reageren “anders” op je html code. Zorg dus dat je mail proper en duidelijk is in ieder programma.
  •  
  • Don’ts:
  • 1 GROTE FOTO. :)

8. Richt je alleen op personen die je baat hebben bij wat je stuurt.


Stuur je mails doelgericht. Anders heeft het weinig effect. Mensen willen alleen zien wat hun op die moment interesseert, en niet wat jij juist wil verkopen. Relevantie is de sleutel tot succes, en dat begint bij e-mail marketing in eerste instantie bij het segmenteren van je ontvangers.

  • Do’s:
  • Segmenteer lezers en kopers op geslacht, leeftijd, regio, taal, koopgedrag, welke pagina’s ze bezocht hebben, enz. Op die manier kan je hen heel persoonlijk benaderen.
  •  
  • Don’ts:
  • Willekeurige mails naar iedereen in uw lijst. Dat heeft weinig effect, weinig reactie.
Klaar om een stapje verder te gaan?

Personaliseer!


Waarom schrijf je je niet in voor onze nieuwsbrief? Zo ontvang je onze tips in je inbox! We houden rekening met jouw voorkeuren en sturen alleen wat je ook echt wilt lezen ;) Zo zullen we jou binnenkort ook uitleggen hoe jij je e-mail campagnes kan personaliseren, én automatiseren.