Hi, Guest user
Ashburn
  • Inbox 3
  • Reclame 1
  • Spam 1
VANDAAG

20/10/2019

  • Overal zitten we, o-ve-ral
    Net als jij straks!
  • Hoe dicht bij je klant sta je?
    Met ons geef je hem nog net geen handdoek aan na het douchen.
  • Howdy partner!
    Don’t be a stranger
VANDAAG

20/10/2019

  • myShopi inspirational newsletter
    Check de meest recente nieuwtjes en blogposts.
VANDAAG

20/10/2019

  • FWD: Het enige wat ik wil horen Guido,
    zijn vragen, antwoorden en punten.
Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Howdy partner!

Hey stranger,

Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.

Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.

Groeten,
Davy

Denny Garzon Van: Denny Garzon
Hoe dicht bij je klant sta je?

Hoi

Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.

Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.

Groeten, Denny

Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Overal zitten we, o-ve-ral

Hey

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!

instagram docomagency Bane

Hopelijk tot op social media!

Groeten, Davy

Frankie Loosveld Het Eiland Van: Frankie Loosveld
FWD: Het enige wat ik wil horen Guido

Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!


-----

Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido


Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.

Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.

Ja, ook bij bedrijven komt de Sint langs. Niet via de schouw, maar via de mailbox

Blog  |  Onze favoriete Sinterklaasnieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Sinterklaas komt via je inbox...


Ja, die goede man durft al eens een nieuwsbrief te sturen! Niet alleen naar consumenten, ook bij bedrijven komt hij langs hoor. Wij hebben de sint dit jaar ook geholpen met enkele e-mail campagnes. We tonen je graag onze favorieten!

Honorable mention

Clabots Advocaten


De dames bij Clabots Advocaten die gespecialiseerd zijn in vastgoedrecht, pakten vorige week een thema rond problematiek van schoorstenen bij appartementsgebouwen aan. Uiteraard! Die goede Sint moet toch binnen geraken he?! Daarom werd hier een campagne van 5 nieuwsbrieven voor ontwikkeld. Wegens de originele aanpak waarmee ze de sinterklaasgekte vakkundig koppelden met hún expertise, krijgen ze van ons een eervolle 2e plaats.

nieuwsbrief sint img2
And the winner is...

Sodexo


Sinds kort mogen wij Sodexo bijstaan met de creatie van hun nieuwsbrieven en e-mail campagnes. Deze Sint-campagne was onze eerste opdracht. We kregen een verouderde e-mail template voorgeschoteld die we helemaal opfristen en in lijn brachten met hun huidige huisstijl. Daarnaast hebben we een aantal technische verbeteringen doorgevoerd om de CTR en conversie te optimaliseren. Vanuit ons standpunt — daar wij nogal bezeten zijn van optimalisatie, click-through-rates en conversie — was dit dus zonder twijfel de leukste nieuwsbrief die wij voor de Sint mochten maken.

nieuwsbrief sint img3