Hi, Guest user
Ashburn
  • Inbox 3
  • Reclame 1
  • Spam 1
VANDAAG

10/12/2019

  • Overal zitten we, o-ve-ral
    Net als jij straks!
  • Hoe dicht bij je klant sta je?
    Met ons geef je hem nog net geen handdoek aan na het douchen.
  • Howdy partner!
    Don’t be a stranger
VANDAAG

10/12/2019

  • myShopi inspirational newsletter
    Check de meest recente nieuwtjes en blogposts.
VANDAAG

10/12/2019

  • FWD: Het enige wat ik wil horen Guido,
    zijn vragen, antwoorden en punten.
Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Howdy partner!

Hey stranger,

Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.

Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.

Groeten,
Davy

Denny Garzon Van: Denny Garzon
Hoe dicht bij je klant sta je?

Hoi

Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.

Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.

Groeten, Denny

Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Overal zitten we, o-ve-ral

Hey

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!

instagram docomagency Bane

Hopelijk tot op social media!

Groeten, Davy

Frankie Loosveld Het Eiland Van: Frankie Loosveld
FWD: Het enige wat ik wil horen Guido

Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!


-----

Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido


Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.

Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.

Black Friday: E-mail madness

Blog  |  Onze favoriete Black Friday e-mail campagne

black friday email campagnes img1
Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Vandaag is het Black Friday


Een concept, overgewaaid uit de U.S. en daar zijn wij als communicatiebureau héél dankbaar voor :) Het is vandaag namelijk dé dag van het jaar waarop je topdeals en superkortingen kan scoren bij de meeste retailers. Daarom zetten veel bedrijven ook extra middelen van communicatie en reclame in voor deze dag. Voor ons is Black Friday dus evengoed een hoogdag, Want dan mogen wij weer een aantal nieuwsbrieven maken! Wij tonen je graag onze meest favoriete Black Friday campagne waar we ons steentje aan konden bijdragen.

Honorable mention

Bose


Tijdens mijn laatste dagen bij Bose heb ik nog mee kunnen werken aan de Black Friday campagne. Een reeks van een 20-tal e-mails die wereldwijd verzonden wordt. Onze mening: Jammer genoeg was de briefing niet veel speciaals dit jaar... Simpele "platte" promotionele e-mails, zonder veel toeters en bellen. MAAR, bij Bose zit de algemene indruk van de email campagnes wél steeds goed. De mails zien er steeds strak en tijdloos uit, en aangezien deze nieuwsbrieven dan ook nog eens in zowat 14 verschillende talen en versies de deur uitgaan krijgt Bose van ons een eervolle 2e plaats.

black friday email campagnes img2
And the winner is...

myShopi


OK, toegegeven, Je kan geen newsletter van een nationaal bedrijf gaan vergelijken met een campagne van een multinational zoals Bose, maar dit was voor ons zonder twijfel de meest leuke campagne waaraan we deze keer mochten werken. Hoewel we nóg meer konden doen, stonden de marketeers bij myShopi er voor open om eens helemaal af te wijken van de "standaard lay-out". We garandeerden dan ook dat we zeker niet zouden afwijken van de look-and-feel die myShopi eigen maakt. We ontwierpen een zwarte newsletter template – die trouwens nog evengoed opgebouwd werd met de bestaande componenten – en vervolgens werd ingevuld met de beste Black Friday deals en folders van de retailers waarmee ze samenwerken. Het resultaat: een nieuwsbrief die extra opvalt vanwege zijn "special edition" design, ingevuld met een overzicht aan geweldige promo´s, speciaal voor deze dag. Dat kan alleen maar positief zijn voor de statistieken van deze campagne :)

black friday email campagnes img3