Hi, Guest user
Ashburn
  • Inbox 3
  • Reclame 1
  • Spam 1
VANDAAG

20/10/2019

  • Overal zitten we, o-ve-ral
    Net als jij straks!
  • Hoe dicht bij je klant sta je?
    Met ons geef je hem nog net geen handdoek aan na het douchen.
  • Howdy partner!
    Don’t be a stranger
VANDAAG

20/10/2019

  • myShopi inspirational newsletter
    Check de meest recente nieuwtjes en blogposts.
VANDAAG

20/10/2019

  • FWD: Het enige wat ik wil horen Guido,
    zijn vragen, antwoorden en punten.
Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Howdy partner!

Hey stranger,

Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.

Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.

Groeten,
Davy

Denny Garzon Van: Denny Garzon
Hoe dicht bij je klant sta je?

Hoi

Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.

Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.

Groeten, Denny

Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Overal zitten we, o-ve-ral

Hey

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!

instagram docomagency Bane

Hopelijk tot op social media!

Groeten, Davy

Frankie Loosveld Het Eiland Van: Frankie Loosveld
FWD: Het enige wat ik wil horen Guido

Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!


-----

Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido


Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.

Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.

Sayonara Bose!

Blog  |  Einde project Bose

einde project bose img1
Schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Davy aan het woord:

Freelance opdrachten duren niet voor altijd


Starten met een opdracht voor 6 maanden, maar dan toch bijna 4 jaar blijven plakken is niet slecht. helemáál niet slecht! Maar, als freelancer weet je simpelweg dat het niet voor altijd duurt. Je wordt op projectbasis ingehuurd, en ik had het geluk om project na project een toegevoegde waarde te kunnen betekenen voor Bose. Ook omdat ik me er zo thuis voelde bleef ik met plezier om bij te dragen aan de volgende projecten. Maar je bent ook freelancer voor een reden hé. Dus na meer dan 3 jaar zeg ik dan ook “het is mooi geweest, tijd voor meer!”.

Ik ontdekte mijn passie

Van webdesigner tot e-mail marketing specialist


Een lang verhaal kort: Ik was afgestudeerd als graficus, had een eerste job als grafisch vormgever, ik leerde terloops ook webdesign en -ontwikkeling, Ging aan de slag als webdesigner… ik bleef steeds op mijn honger zitten… Besloot dan om zelfstandige te worden, op die manier had ik meer diversiteit aan projecten. En toén kwam Bose!

In de beginfase bij Bose werkte ik aan website assets, zoals banners, afbeeldingen, pagina lay-outs,... Maar toen kwam de eerste e-mail campagne. Voor al diegenen die het nog niet weten: het is absoluut geen lachertje om (als leek) je mooi ontworpen e-mail er optimaal te doen uitzien in alle e-mailprogramma’s zoals outlook, gmail,... Voor velen is het een totale ergernis, maar mij fascineerde het. Ik wou de kneepjes leren om er voor te zorgen dat mijn email pixel-perfect toonde in ieder – maar dan ook echt íeder – mailprogramma. Ik mocht steeds meer e-mail campagnes ontwerpen en ontwikkelen, en zo leerde ik ook iedere keer nieuwe tricks om de campagnes beter te doen presteren. De toon was gezet! Ik moest en zou meer leren over e-mail marketing.

einde project bose img2

Ik wou meer!


Uiteraard werkte ik nog aan andere projecten bij Bose zoals de verschillende websites. (Bezoek zeker ook onze Bose portfolio pagina voor meer info over alle werkzaamheden.) Maar ik was verkocht aan het ontwerpen, bouwen en optimaliseren van e-mail campagnes. Het hield zeker niet op bij mooie mails. Ik keek mee naar de prestaties, de open rates, de click-through rates,... en we deden er alles aan om de best mogelijke resultaten te verkrijgen. Bedenk je maar eens, bij Bose wordt een e-mail campagne niet simpelweg naar een paar honderd man verstuurd… Het gaat over miljoenen ontvangers wereldwijd. Dus zelfs de kleinste verbeteringen zorgen voor een enorme impact! Een klein voorbeeldje is op zijn plaats: als je door een beter ontwerp van je buttons ervoor kan zorgen dat 5% meer mensen (van enkele miljoenen !!) gaan doorklikken naar je site. Dan is dat absoluut de moeite waard geweest.

En ik wou nóg meer!


Time is money. Iedereen kent deze uitdrukking. Maar wordt dat ook vaak in de praktijk omgezet? Wel bij Bose deden we dat! Het hele proces voor het ontwikkelen van een e-mail campagne, inclusief copywriting, vertaling, design, development, business approval,... lag in het begin op gemiddeld 6 weken. Dat is de hele zomervakantie van mijn dochter! Dat is de genezingstijd voor een gebroken arm (als je geluk hebt)! In zes weken is een babymuis grootouder geworden! Dat kon dus zeker beter!

Eén onderdeel van de procesverbetering dat alvast een enorme impact had, was de creatie van onze “building blocks”. We stapten af van de maatwerk e-mails – die overigens nog in een aparte mobile en desktop versie opgebouwd werden – en creëerden dynamische, responsive, herbruikbare blokken voor het bouwen van onze campagnes. Op die manier was de ontwerpfase meer voordehandliggend, en ging vooral de ontwikkelfase een pak (maar echt een héél pak) sneller. Zo zorgden we (samen met een aantal andere verbeteringen in het proces) voor een doorlooptijd van 1 week in plaats van 6. Als dat geen verbetering is?!

Niet alleen meer… Nog wat anders ook graag!


Dankzij de expertise die ik bij Bose opdeed kon ik niet wachten om deze skills ook te gaan toepassen bij andere bedrijven. Zo staan we bij Docom intussen ook in voor de e-mail marketing van verschillende lokale en nationale bedrijven. Een van de mooiste voorbeelden is het project myShopi. Voor deze klant hebben de open rate en de click-through rate drastisch verbeterd, en werken we nog steeds mee aan de wekelijkse campagnes om de resultaten opnieuw en opnieuw te optimaliseren.

Bedankt Bose!


Hier zijn we dan… Net mijn laatste dag bij Bose gehad. Terugkijkend op de voorbije jaren waar ik ben begonnen als graficus, vervolgens mijn eerste stappen als webdesigner zette en dankzij Bose uiteindelijk uitgroeide tot een specialist in e-mail marketing (Waar mijn passie dus écht ligt), zeg ik welgemeend: “Dankjewel Bose! Dankjewel mede-specialisten – maar vooral fijne mensen – waar ik mee samenwerkte. Bedankt voor het fantastische traject en bedankt voor alles dat ik heb kunnen bijleren!”

einde project bose img3 *Burrito's for lunch @ Maastricht met de mannen van Bose.

En nu ben ik klaar voor nóg wat anders, en nóg meer!


Ik durf onze zaak Docom intussen te profileren als dé partner als het aankomt op e-mail marketing. En we willen daar graag nog verder in gaan. E-mails creëren waarvan monden open vallen, die eruit springen tussen alle andere marketing e-mails. Campagnes die hun doelen bereiken en ver overschrijden! Functionaliteiten voorzien waarvan dat niemand dacht dat het kon in een e-mail, en nog zo veel meer!

Heb jij een idee voor een e-mail campagne dat eigenlijk veel te gek lijkt om te realiseren?

Kom toch maar eens tot bij ons ;)