Hi, Guest user
Ashburn
  • Inbox 3
  • Reclame 1
  • Spam 1
VANDAAG

10/12/2019

  • Overal zitten we, o-ve-ral
    Net als jij straks!
  • Hoe dicht bij je klant sta je?
    Met ons geef je hem nog net geen handdoek aan na het douchen.
  • Howdy partner!
    Don’t be a stranger
VANDAAG

10/12/2019

  • myShopi inspirational newsletter
    Check de meest recente nieuwtjes en blogposts.
VANDAAG

10/12/2019

  • FWD: Het enige wat ik wil horen Guido,
    zijn vragen, antwoorden en punten.
Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Howdy partner!

Hey stranger,

Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.

Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.

Groeten,
Davy

Denny Garzon Van: Denny Garzon
Hoe dicht bij je klant sta je?

Hoi

Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.

Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.

Groeten, Denny

Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Overal zitten we, o-ve-ral

Hey

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!

instagram docomagency Bane

Hopelijk tot op social media!

Groeten, Davy

Frankie Loosveld Het Eiland Van: Frankie Loosveld
FWD: Het enige wat ik wil horen Guido

Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!


-----

Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido


Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.

Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.

SEO technieken, on- en off-page

Blog  |  SEO, on- en off-page

seo voor on en off page img1
Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Optimaliseer uw website


SEO (Zoekmachineoptimalisatie) definieert de positionering en zichtbaarheid van een website in zoekmachines zoals Google. We laten u de belangrijkste SEO-technieken zien die u kan toepassen op uw website (en daarbuiten), en om ze te integreren in uw digitale strategie.

SEO on-page


On-page SEO gaat om een reeks optimalisaties die u kunt doorvoeren in uw website zodat Google en Bing uw pagina’s goed en duidelijk kunnen indexeren, opdat u een goede positionering krijgt in de zoekresultaten van deze zoekmachines.
Idealiter zou een geoptimaliseerde website de volgende elementen moeten hebben:

  • Inhoud met de juiste trefwoorden of relevante zoekwoorden, keyword(s) die ook verwerkt zijn in de title-tag, de URL, en in het Alt-kenmerk van de afbeeldingen.
  • Originele en kwaliteitsvolle inhoud is enorm belangrijk voor uw bezoekers.
  • Correcte koppelingen tussen de pagina´s van de site, met behulp van ankertekst.
  • Metatags optimaliseren: dit zijn codefragmenten die de structuur van een site een naam geven en informatie zoals de titel en beschrijving van de pagina bevatten. Deze zijn onzichtbaar voor de gebruiker, maar ze worden gelezen door de zoekmachines en worden ook geïndexeerd zodat ze in de zoekresultaten verschijnen wanneer een gebruiker een zoekopdracht uitvoert.
  • Kop-tags ( head-tags ): Dit zijn tags die de inhoud een structuur geven. Door het gebruiken van titels en ondertitels krijg je een mooi overzicht, en wat heel belangrijk is, is dat ze speciale aandacht krijgen van Google en Bing. Het meest aanbevolen is om vier niveaus (H1, H2, H3 en H4) te gebruiken om de zoekmachines en uw gebruikers te informeren over de onderwerpen van uw teksten.
  • Afbeeldingen: Deze hebben een beschrijving nodig die wordt weergegeven via de alt-tag en de titel of bestandsnaam, zodat de zoekmachine ze correct kan indexeren. Deze informatie helpt de toegankelijkheid van de site te verbeteren.
  • Interne links: Door gebruik te maken van interne links stimuleert u de bezoeker om verder te klikken binnen uw website, wat zoekmachines ervaren als een groot pluspunt om uw pagina’s te indexeren.
  • Inhoud en sleutelwoorden: Gebruik uw sleutelwoorden op een duidelijke manier, zonder ze onnodig veel neer te schrijven. Op die manier zal Google bij de analyse van de inhoud sneller geneigd zijn deze te aanschouwen als kwalitatieve en relevante tekst.

SEO off-page


Verzamel zo veel mogelijk links van externe websites naar uw website, dit noemen we backlinks. Deze zijn zeer relevant voor de positionering van uw site omdat ze helpen om uw autoriteit bij de zoekmachines te vergroten. Deze links moeten echter afkomstig zijn van goed gerangschikte websites en moeten wel “legit” zijn.

Er zijn veel “Black Hat” technieken om backlinks te krijgen. (Black Hat SEO zijn trucjes en foefjes die op artificiële wijze hun resultaten genereren) Dat is iets wat ten alle tijden dient te vermijden, want Google en Bing straffen dit af. Er zijn gelukkig genoeg correcte manieren om wel goede en sterke backlinks te verkrijgen.

Welke acties kunnen we hier uitvoeren om off-site optimalisatie te stimuleren?

  • Samenwerken: artikels waar u aan meewerkt voor andere websites kunnen links naar uw website bevatten. Dit is een goede manier voor backlinks als er een correcte overeenkomst is, en als het transparant blijft.
  • Bedrijfsblog: hoe meer unieke inhoud u publiceert, hoe groter de kans dat mensen uw links delen.
  • Discussiegroepen: Themagroepen vormen een goede context om uw inhoud met een goed argument te publiceren. U kunt ook uw eigen kanalen maken om informatie te delen.
  • Content-aggregators: verspreid uw links zorgvuldig in content-aggregators zoals startpagina.be of social media groepen voor meer zichtbaarheid. Zorg opnieuw dat het relevant blijft.
  • Webmasterhulpprogramma: Met behulp van deze tool activeert u het crawlen en uitlezen van uw website door de zoekmachines. Dit is beschikbaar voor Google en voor Bing.
  • Reviews: vraag uw vrienden en klanten om hun mening en waardering over uw bedrijf te schrijven.
  • Lokale lijsten: registreer uw website in Google maps en handelsgidsen zoals Gouden Gids, zodat zoekmachines de inhoud kunnen catalogiseren. Dit zal u ook helpen om uw doelgroep te bereiken.

Hoe worden deze technieken in een strategie geïntegreerd?


Beide technieken vullen elkaar aan om de positionering van een bedrijf en de zichtbaarheid ervan te verbeteren in de resultaten van zoekmachines. Het is belangrijk om te begrijpen dat deze technieken deel moeten uitmaken van een marketingstrategie die op de doelstellingen van de website is gericht, en niet alleen om de zichtbaarheid te verbeteren.

Bezoekers zoeken een meerwaarde in een website. Alle (SEO)acties rondom uw website dienen ten allen tijden relevant te zijn voor uw bezoeker. Daarom is het van het allergrootste belang dat u een strategie heeft die uw bezoeker tegemoet komt, en niet alleen gebaseerd is op eigenbelang.

Hebt u hulp nodig met het inwerken van on- en off-page SEO in uw marketingstrategie?

Koffie staat klaar, lets talk!