Hi, Guest user
Ashburn
  • Inbox 3
  • Reclame 1
  • Spam 1
VANDAAG

20/09/2019

  • Overal zitten we, o-ve-ral
    Net als jij straks!
  • Hoe dicht bij je klant sta je?
    Met ons geef je hem nog net geen handdoek aan na het douchen.
  • Howdy partner!
    Don’t be a stranger
VANDAAG

20/09/2019

  • myShopi inspirational newsletter
    Check de meest recente nieuwtjes en blogposts.
VANDAAG

20/09/2019

  • FWD: Het enige wat ik wil horen Guido,
    zijn vragen, antwoorden en punten.
Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Howdy partner!

Hey stranger,

Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.

Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.

Groeten,
Davy

Denny Garzon Van: Denny Garzon
Hoe dicht bij je klant sta je?

Hoi

Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.

Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.

Groeten, Denny

Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Overal zitten we, o-ve-ral

Hey

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!

instagram docomagency Bane

Hopelijk tot op social media!

Groeten, Davy

Frankie Loosveld Het Eiland Van: Frankie Loosveld
FWD: Het enige wat ik wil horen Guido

Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!


-----

Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido


Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.

Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.

FAQ’s. 4 redenen waarom ze onmisbaar zijn voor je website.

Blog  |  4 redenen waarom je site FAQ’s moét hebben!

waarom een faq pagina op mijn website img1
Schrijf je in op onze nieuwsbrief.
FAQ´s (frequently asked questions) onmisbaar voor mijn website?

4 redenen waarom ze zo belangrijk zijn.


Iedere ondernemer kent het: klanten die je telefoneren met dezelfde vragen, steeds opnieuw en opnieuw diezelfde vragen... Tijdrovend toch? De oplossing: een FAQ-pagina! Dat is een pagina op je website met veelgestelde vragen waarop je kort maar krachtig antwoord geeft. Dat lijkt vanzelfsprekend hé... Maar voor wie toch overtuigd moet worden zijn hier een aantal punten waarom je FAQ’s moet aanmaken:

1. Bespaar tijd en geld.


Beantwoord niet steeds opnieuw dezelfde vragen. Zodra het voor je klant duidelijk is dat al de informatie op je website staat, kan jij je terug focussen op wat er echt toe doet: Je productgamma uitbreiden, je diensten verbeteren,... “Time is money!”

2. Laat klanten jou zien als dé expert in je vakgebied


Door meteen te anticiperen op veelgestelde vragen laat je als bedrijf zien dat je kennis van zaken hebt. Op die manier bouw je al een vertrouwensband op met je klant, nog voor er een effectief contact heeft plaatsgevonden.

3. Verkoop meer!


Conversie = key! Zorg dus dat je FAQ-pagina gewoon goed zit. Bied je klanten altijd de juiste informatie, eventueel met links naar (verkoops)pagina’s op je website. Kortom, via de FAQ’s kunnen klanten de weg naar dat specifieke artikel of je fysieke winkel nog beter vinden. En dat zorgt op zijn beurt voor betere verkoopcijfers.

4. Boost je SEO-resultaten


Een FAQ-pagina kan in veel gevallen een oplossing zijn tot optimalisatie van je website in zoekmachines. Met je FAQ’s los je immers problemen op voor je bezoekers, problemen die in verschillende bewoordingen geformuleerd én opgelost worden. En laat het nu juist datgene zijn wat Google het liefste doet: correcte antwoorden voorleggen.

waarom een faq pagina op mijn website img2

Een slimme FAQ pagina doet wonderen!


Het is duidelijk: een FAQ-pagina is onmisbaar voor je website! Maar wat als je die FAQ’s op een slimme en dynamische manier kan inzetten, zodat jij je klant super-gericht benaderd? Wel, dan zal de klant zich nóg meer verbonden voelen met je merk, zal hij jou nóg meer als expert zien, en zal jij nóg meer verkopen!

Een concreet voorbeeld.


Stel je voor: Jij bent een handelaar met 3 filialen. Je runt daarbovenop ook een webwinkel. De zaken gaan goed, en je webshop trekt tal van bezoekers. Maar je wordt dagelijks meerdere keren getelefoneerd met de vraag of je ook gratis aan huis levert, wat niet niet geval is.

Nu hoor je ons al komen natuurlijk :)

Oplossing 1: Een “gewone” FAQ-pagina

Vraag:
"Leveren jullie gratis aan huis?"

Antwoord:
"Aangezien wij de scherpste prijzen toepassen op al onze producten kunnen we helaas niet gratis aan huis leveren. Raadpleeg onze tarieven om je verzendkosten te berekenen. Of bekijk onze locaties waar we de artikelen voor je klaar zetten om ze gratis af te halen."

Resultaat:
De vraag van de klant is beantwoord en kan op dat moment de tarieven gaan raadplegen, of gaan kijken of er een winkel bij hem in de buurt is.

Oplossing 2: Een “slimme” FAQ-pagina

Vraag:
"Leveren jullie gratis aan huis?"

Antwoord:
"Aangezien wij de scherpste prijzen toepassen op al onze producten kunnen we helaas niet gratis aan huis leveren. Gebaseerd op de inhoud van je winkelwagentje komt de verzendkost neer op €3,95. Maar onze dichtstbijzijnde winkel ligt slechts op 4km afstand. Daar kunnen we de artikelen eventueel voor je klaarzetten om ze gratis af te halen."

Leveren voor €3,95   Gratis afhalen


Resultaat:
De klant heeft niet alleen een antwoord op zijn vraag, maar weet ook meteen wat de verzendkost wel is, gebaseerd op de inhoud van zijn winkelwagentje. En weet nu ook dat er een winkel dicht bij hem in de buurt is waar hij de artikelen zou kunnen afhalen. De mogelijkheid om de bestelling af te ronden met 1 van de levermogelijkheden ligt ook meteen voor handen. De kans is op dit punt dubbel zo groot dat de klant zijn bestelling verder afrond.

Wil je graag meer weten over het slim inzetten van een FAQ-pagina?

Kom eens op de koffie!