Hi, Guest user
Ashburn
  • Inbox 3
  • Reclame 1
  • Spam 1
VANDAAG

10/12/2019

  • Overal zitten we, o-ve-ral
    Net als jij straks!
  • Hoe dicht bij je klant sta je?
    Met ons geef je hem nog net geen handdoek aan na het douchen.
  • Howdy partner!
    Don’t be a stranger
VANDAAG

10/12/2019

  • myShopi inspirational newsletter
    Check de meest recente nieuwtjes en blogposts.
VANDAAG

10/12/2019

  • FWD: Het enige wat ik wil horen Guido,
    zijn vragen, antwoorden en punten.
Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Howdy partner!

Hey stranger,

Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.

Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.

Groeten,
Davy

Denny Garzon Van: Denny Garzon
Hoe dicht bij je klant sta je?

Hoi

Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.

Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.

Groeten, Denny

Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Overal zitten we, o-ve-ral

Hey

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!

instagram docomagency Bane

Hopelijk tot op social media!

Groeten, Davy

Frankie Loosveld Het Eiland Van: Frankie Loosveld
FWD: Het enige wat ik wil horen Guido

Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!


-----

Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido


Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.

Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.

Wat kost een website nu eigenlijk?

Blog  |  Wat is de prijs van een website?

wat kost een website img1
Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Een gids in je zoektocht naar de juiste website voor je bedrijf


Okay, je hebt besloten dat je klaar bent voor een fonkelnieuwe website voor je bedrijf. Maar dan komt het: welk budget heb je nodig? Als je nog niemand kent die in de branche zit, en dus volledig van Google afhankelijk bent in je zoektocht, dan zal je waarschijnlijk bij verschillende webdesignbureau´s een offerte opvragen. Maar wordt je daar dan wijzer van? Ik durf er om te wedden dat er een zéér grote kloof zit tussen de bedragen van de verschillende offertes. Correct? Lees dan even verder, want hier willen we graag duidelijkheid in brengen met de volgende gids.

1. De "gratis" website


Op Platformen zoals Wix kan je terecht om als doe-het-zelver een website in elkaar te knutselen. Als je een beetje met een computer overweg kan en veel tijd hebt, dan zal je er in slagen om jouw website te publiceren. Je design van je site zal waarschijnlijk "net niet dat" zijn, en je moet ook niet op je site rekenen om meer bezoekers of koopacties te genereren. Waarom niet? Omdat er tal van technische aspecten zijn (zoals SEO) die je niet in de hand hebt, en dus niet ten volle kan benutten.

Zo´n platform is wel geschikt voor mensen die bijvoorbeeld een site maken voor hun hobby of vereniging.

  • Waarom je kan kiezen voor een gratis site:
  • De website is niet commercieel
  • Het is niet te bedoeling om via google bezoekers aan te trekken
  • Om voor je hobby een pagina online te zetten
  • Als startfase, om zonder budget toch íets online te hebben.


  • Wanneer je hier beter NIET voor kiest:
  • Als je meer bezoekers/leads/sales wil genereren
  • Als de site goed moet scoren in Google
  • Als de site op ieder toestel perfect moet werken
Van €500 tot €1.500

2. De goedkope website


Voor een prijsbewuste website wordt er vaak gekozen voor een template. Dit is een vooropgestelde lay-out van een website, waar de kleuren, het logo en de inhoud simpelweg worden vervangen naar de inhoud die de klant aanlevert. Door deze methode te hanteren bespaart de webdesigner veel tijd, en is deze optie dus relatief goedkoop. Het design is professioneler dan het design van een "doe-het-zelf" website, en er zal ook iets meer controle zijn over de technische aspecten. Máár... Dergelijke optie zal zelden helemáál in lijn zijn met de strategie achter je bedrijf en je verwachtingen rond zoekmachineoptimalisatie, waardoor de doelen van de website jouw verwachtingen vaak net niet halen.

Dergelijke website blijkt vaak een geschikte (al dan niet tijdelijke) oplossing voor startende zaken en kleine zelfstandigen.

  • Waarom je kan kiezen voor een goedkope website:
  • Starten met weinig middelen
  • Een eerste stap naar een professionele online aanwezigheid om snel te schakelen en vervolgens te gaan verbeteren.
  • Als je website dient als online visitekaartje


  • Wanneer je hier beter NIET voor kiest:
  • Als je meer bezoekers/leads/sales wil genereren
  • Als de site goed moet scoren in Google
  • Wanneer je website 100% de waarden van jouw bedrijf moet uitstralen
Van €1.500 tot €5.000

3. De op maat ontworpen website


Wanneer je kiest voor een website die volledig is afgestemd op je bedrijf, dan ben je er zeker van alles goed zit betreffende de noden en doelen van de website. Het ontwerp wordt volledig naar wens uitgewerkt, en er wordt daarbij rekening gehouden met de user experience om er voor te zorgen dat de bezoeker met alle gemak de handelingen kan uitvoeren waar jouw site toe dient. Daarnaast wordt het ontwerp zo gebouwd dat het geoptimliseerd is om goed vindbaar te zijn in Google, en je doelpubliek aan te trekken. Op die manier vergroot je je klantenbestand, en betreft de het budget achter je website niet langer een kost, maar een investering.

Een op maat ontworpen website is de meest doordachte keuze voor de meeste bedrijven en KMO´s

Dit segment van ondernemingen, die dankzij hun website de sales en naamsbekendheid willen boosten, is een van de segmenten waar wij ons bij Docom enorm op focussen. We hebben speciaal voor deze doelgroep namelijk nog een extra website gepubliceerd onder de naam <herkenbaar/>, waar we onze diensten aanbieden aan vaste en duidelijke tarieven. Zeker eens checken als je op zoek bent naar een op maat ontworpen website! Bij Docom zelf gaan we nóg een stapje verder! Lees zeker de laatste rubriek voor meer informatie over maatwerk ontwikkelingen en personalisatie.

  • Waarom je kiest voor een website die op maat ontworpen is:
  • Een juiste representatie van de waarden achter jouw bedrijf
  • Doordacht design met oog op conversie
  • Geoptimaliseerd om goed vindbaar te zijn in Google
  • Ontworpen en gebouwd om voorpgestelde doelen te halen
  • Uitbreidbaar naar de toekomst toe
Van €5.000 tot €...

4. maatwerk ontwikkeling


Zijn er heel specifieke vereisten, zoals bevoorbeeld een koppeling met een bestaand voorraadsysteem? Dan is maatwerk ontwikkeling noodzakelijk voor je website. In deze fase is het niet duidelijk te zeggen wat de exacte kost zal zijn, en wordt er meestal een schatting gemaakt van het aantal werkuren op basis van de briefing om zo de prijs te berekenen. Een ander aspect van maatwerk is personalisatie, waar we bij Docom heel sterk op inzetten. Wat bedoelen we hiermee? Stel dat jouw bedrijf een webshop met schoenen heeft. Dan heeft (heel kort door de bocht) een man weinig boodschap aan de nieuwe collectie pumps die je verkoopt, Of als vrouw hoef je niet meteen herenschoenen voorgeschoteld te krijgen. Uiteraard zijn er meer aspecten dan alleen geslacht, maar met personalisatie gebruiken we de beschikbare data van de bezoeker om zo een ervaring op maat te creëren. Op die manier benader je je klanten heel gericht, en zal dit de verkoopcijfers doen stijgen.

Dergelijke maatwerk ontwikkelingen gebeuren veelal voor grote bedrijven en multinationals. Daar wordt er immers gesproken over miljoenen bezoekers op de website. Als je dan door het slim inzetten van personalisatie al maar 1% meer van de bezoekers kan leiden tot een aankoop, betekent dat dit de investering meer dan waard is.

  • Waarom je kiest voor maatwerk ontwikkeling:
  • Je hebt zeer specifieke vereisten voor je website
  • Je hebt een hoog aantal bezoekers, die je nog efficiënter tot klanten wil omvormen
  • Je wilt processen automatiseren.
Wat doet Docom dan juist?

Wij zijn voornamelijk bezig met de laatste 2 topics: Op maat ontworpen websites, en maatwerk development (met een sterke focus op personalisatie). Deze 2 diensten blijken (voorlopig) nog heel andere doelgroepen te hebben, en daarom hebben we naast Docom ook de website <herkenbaar/> opgericht. Hier zetten we de diensten voor op maat ontworpen wesites in de kijker aan vaste en duidelijke tarieven, om het voor de potentiële klant zo laagdrempelig en gemakkelijk mogelijk te maken om te starten met een kwalitatieve website. De bedrijven die klaar zijn om een stap verder te gaan, en echt iedere klant (geautomatiseerd) op zijn wenken te bedienen dankzij personalisatie, nodigen we graag uit voor een demo bij ons op kantoor.

Op zoek naar een op maat ontworpen website, die de waarden van uw bedrijf reflecteert, goed vindbaar is in Google, en bezoekers converteert naar klanten?

bezoek <herkenbaar/>