Hey stranger,
Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.
Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.
Groeten,
Davy
Hoi
Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.
Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.
Groeten, Denny
Hey
Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!
Hopelijk tot op social media!
Groeten, Davy
Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!
-----
Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido
Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.
Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.
Wat verwacht je van nieuwsbrieven en direct mailings? Zijn ze een manier om regelmatig in beeld te komen bij je doelgroep? Of zijn ze meer? Een bron van waardevolle informatie over je klanten, zoals persoonlijke interesses en aankooptriggers? Informatie die het mogelijk maakt om dicht bij je klant te staan en hem mee te nemen op weg naar je doel. Of dat nu een hogere omzet, de introductie van een nieuw product of grotere naamsbekendheid is. We zetten bij Docom graag een strakke campagne voor je op in bijvoorbeeld MailChimp of Ongage. Maar we zorgen er nog veel liever voor dat je via gepersonaliseerde content van je nieuwsbrieven en mailings heel dicht bij je klant komt te staan. En je klant bij jou.
Bekeek een klant onlangs rode pumps in je webshop? Dan zorgen wij ervoor dat de nieuwste rode damesschoenen van je collectie benadrukt worden in de nieuwsbrief die zij ontvangt. Had een andere klant meer interesse in klassieke herenschoenen? Dan schuiven wij in de nieuwsbrief die híj ontvangt soortgelijke schoenen naar voren. En stijlvolle laptoptassen. Of elegante stropdassen. Bekeek hij producten met korting? Die geven we dan ook. De mogelijkheden om heel dicht bij je klant te komen staan zijn eindeloos. Zo werken we samen subtiel maar heel doelgericht naar jouw doel toe. En dit natuurlijk zonder de privacy van de eindgebruiker te schenden. #GDPR
Docoms aanpak staat in het teken van datagedreven logica, de ontvanger van je mailings én snelheid. Zo wisten we bij Bose de doorlooptijd van een mailing terug te dringen van zes weken naar één week. We beschikken dan ook over hoge developmentskills en – toegegeven – een gezonde hoeveelheid bewijsdrang. Zo vinden wij dat je direct mailings niet alleen in ieder e-mail programma zoals Outlook of Gmail strakker dan strak en zonder versprongen opmaak getoond moeten worden, maar ook in de meest gebruikte oudere versies daarvan. Met andere woorden: dingen kunnen wel. Het kost alleen meer moeite. En daar hebben wij massa’s van.
Project BoseWe mogen ons bemoeien met de e-mail marketing van allerlei opdrachtgevers: van Cultuurconnect, een overheidsorganisatie die kunst en technologie verbindt, tot Bose, de internationale producent van audioapparatuur met miljoenen klanten wereldwijd. Of je nu twee of tweehonderdduizend mensen wilt aanschrijven, iedere individuele klant is belangrijk. In een samenwerking houden we je ontvangers voor ogen. Altijd. Want hoewel er hopen online techniek bij komen kijken, vergeten we nooit dat e-mail marketing mensenwerk pur sang is. Dus bemoeien? Dat doen wij met passie!
De moeite die je steekt in nieuwsbrieven en e-mails moet toch gewoonweg resultaat opleveren?
Make it happen, Docom!