Hi, Guest user
Ashburn
  • Inbox 3
  • Reclame 1
  • Spam 1
VANDAAG

20/09/2019

  • Overal zitten we, o-ve-ral
    Net als jij straks!
  • Hoe dicht bij je klant sta je?
    Met ons geef je hem nog net geen handdoek aan na het douchen.
  • Howdy partner!
    Don’t be a stranger
VANDAAG

20/09/2019

  • myShopi inspirational newsletter
    Check de meest recente nieuwtjes en blogposts.
VANDAAG

20/09/2019

  • FWD: Het enige wat ik wil horen Guido,
    zijn vragen, antwoorden en punten.
Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Howdy partner!

Hey stranger,

Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.

Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.

Groeten,
Davy

Denny Garzon Van: Denny Garzon
Hoe dicht bij je klant sta je?

Hoi

Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.

Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.

Groeten, Denny

Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Overal zitten we, o-ve-ral

Hey

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!

instagram docomagency Bane

Hopelijk tot op social media!

Groeten, Davy

Frankie Loosveld Het Eiland Van: Frankie Loosveld
FWD: Het enige wat ik wil horen Guido

Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!


-----

Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido


Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.

Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.

Statement GDPR

Docom en persoonlijke gegevens: nuchter boerenverstand en respect.

GDPR. AVG. De nieuwe wet rond privacy. Hoe je het ook wilt noemen, medio 2018 is het doorgeven en beschermen van persoonlijke gegevens aan de orde van de dag. Ook onze inboxen werden overspoeld met e-mails over aangepaste privacyinstellingen. Maar is het je al opgevallen dat je van ons geen e-mail hebt ontvangen over de manier waarop wij omgaan met de gegevens van jouw relaties? Klopt. Wij hoeven namelijk niks aan te passen.

Zelf ook kritisch nadenken

Omdat we bij Docom tot in de kleinste hoekjes en gaatjes op de hoogte zijn van personalisatie weten we precies hoe we mogen omgaan met persoonlijke gegevens. Maar we gaan verder dan de regels. Wij denken ook zelf kritisch na, zoals je zou mogen verwachten van een online partner met nuchter boerenverstand. Het doel van het verzamelen van persoonlijke gegevens is om de online activiteiten van je bezoekers gemakkelijker, persoonlijker en daardoor leuker te maken. Om een website beter op de eindgebruiker af te stemmen, een nieuwsbrief te vullen met items die hem echt interesseren of alleen een direct mailing te sturen aan wie daarbij daadwerkelijk baat heeft. Wij vinden daarom dat het totaal geen nut heeft om lijsten met e-mailadressen aan te kopen of om op een andere, indirecte manier aan gegevens te komen.

Op kantoor bij Docom in Hasselt.

Vrijwillig en bewust: niet meer dan logisch

Pas als iemand zelf, uit eigen beweging, bewust en met een heldere reden voor ogen zijn gegevens achterlaat, is die informatie waardevol voor ons en onze opdrachtgevers. Alle gegevens die we ontvangen, wordt dan ook vrijwillig en – nog veel belangrijker – doelgericht gedeeld. Geen kleine lettertjes, geen aangekochte lijsten, geen e-mailadressen die worden gedeeld met andere organisaties, geen spam. Wel een duidelijke vraag om gegevens, uitleg waarvoor die gebruikt worden en toelichting over de versleutelde beveiliging van deze data. Want persoonlijke informatie zit bij ons achter slot en grendel. Een driedubbel slot en loodzware grendel zelfs. In onze en waarschijnlijk ook jouw ogen niet meer dan logisch. En dus hoeven we nu niks aan te passen. Zoals het hoort.

Niet eng, maar leuk

Personalisatie is met Docom niet eng, maar leuk! Je kunt het vergelijken met een klantenkaart bij een winkel, maar dan doorgetrokken naar andere online gebieden. We adviseren bedrijven en organisaties dan ook over het verzamelen en inzetten van persoonlijke gegevens. We zorgen ervoor dat alles volgens de regels van de kunst – en wet – ingericht is en we geven aan hoe ontvangers van nieuwsbrieven en direct mailings en bezoekers op websites echt profijt hebben van het delen van hun gegevens. Want uiteindelijk is dat waarom het draait: de ervaring van de ontvanger van de direct mailings en bezoeker van de website. Dat moet leuk zijn én blijven. En daarvoor zorgen wij.

Contacteer ons