Hi, Guest user
Ashburn
  • Inbox 3
  • Reclame 1
  • Spam 1
VANDAAG

21/11/2018

  • Overal zitten we, o-ve-ral
    Net als jij straks!
  • Hoe dicht bij je klant sta je?
    Met ons geef je hem nog net geen handdoek aan na het douchen.
  • Howdy partner!
    Don’t be a stranger
VANDAAG

21/11/2018

  • myShopi inspirational newsletter
    Check de meest recente nieuwtjes en blogposts.
VANDAAG

21/11/2018

  • FWD: Het enige wat ik wil horen Guido,
    zijn vragen, antwoorden en punten.
Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Howdy partner!

Hey stranger,

Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.

Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.

Groeten,
Davy

Denny Garzon Van: Denny Garzon
Hoe dicht bij je klant sta je?

Hoi

Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.

Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.

Groeten, Denny

Davy Meykens webdesigner Van: Davy Meykens
Overal zitten we, o-ve-ral

Hey

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!

instagram docomagency Bane

Hopelijk tot op social media!

Groeten, Davy

Frankie Loosveld Het Eiland Van: Frankie Loosveld
FWD: Het enige wat ik wil horen Guido

Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!


-----

Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido


Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.

Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.

De dudes achter Docom.

Docom communicatiebureau @ koffiecorner in Office capital Hasselt
Davy Meykens webdesign en e-mail marketing specialist
Davy Meykens

“Die ‘What the fuck?!’ is mijn ‘Dank je!’”

"Bij mij hoefde je vroeger niet aan te komen met de Ninja Turtles! Ik interesseerde me voor alles wat met tekenen en computers te maken had. Omdat ik van mijn hobby mijn beroep maakte, ben ik nog steeds dat nieuwsgierige kind. Ik kan het niet laten om me te verdiepen in online marketingtechnieken en design, en draag – ook ongevraagd – bij aan vooral e-mail campagnes en marketing automation. Hoe tof is het als jouw klant een e-mail opent en verrast wordt door hoe nauw de informatie aansluit bij wat hij zoekt? Die ‘What the fuck?!’ is mijn ‘Dank je!’”

Volg mij op:    

Denny Garzon online marketing specialist
Denny Garzon

“Ik ben geen marketeer of webdesigner van opleiding”

“Ik heb een opleiding gevolgd in de IT-sector en deed zeer specialistische kennis op van de online wereld. Ik ben dus geen marketeer of webdesigner van opleiding, maar uit passie en persoonlijkheid. Het was de drang om alle geheimen van search engine optimization of SEO te ontrafelen die mij aan mijn scherm kluisterde. En dat nog steeds doet! Die gedrevenheid leidt tot e-mail campagnes die opdrachtgever maar vooral de ontvanger verrassen, websites die stevig ranken in Google en bedrijven die online een ferme identiteit neerzetten.”

Volg mij op:  

Davy Meykens en Denny Garzon met bewijsdrang

Het verschil tussen online aanwezigheid en online persoonlijkheid.

Wij laten graag zien dat dingen wél kunnen. Het kost alleen meer moeite. En daar hebben wij massa’s van.

Wat doen we?

Docom is een online marketing agency en expert in e-mail marketing en smart webdesign. Daarvoor zetten we ook doordachte branding in. Met andere woorden: wij weten precies hoe we iedere individuele klant subtiel en tegelijk heel gericht en persoonlijk aanspreken met je nieuwsbrieven, mailings en website. Dat maakt het verschil tussen online aanwezigheid en online persoonlijkheid.

Hoe doen we dat?

We stemmen de inhoud zoals suggesties in een webshop en afbeeldingen op een website af op de leeftijd, interesses, het geslacht of zelfs de actuele weersomstandigheden in de regio van een individuele klant. Met die beleving kom je heel dicht bij je klanten te staan en je klanten bij jou. Zó dicht dat zij met je meestappen op weg naar je doel, zoals een hogere omzet of meer naamsbekendheid. Dat deden we al voor onder meer Cultuurconnect en myShopi.

Waarom doen we dat?

Een stevige portie bewijsdrang: dat is onze drijfveer. En die wordt niet-aflatend gevoed door een zwak voor alles wat met online technieken en marketing te maken heeft, hoge developmentskills en nuchtere logica. Wij laten graag zien dat dingen wél kunnen. Het kost alleen meer moeite. En daar hebben wij massa’s van.

Davy en Denny aanwezig op Office capital Hasselt waar wij gevestigd zijn.

Aan de slag!

Helder, open overleg waarin we samen knopen doorhakken. Concrete feiten en cijfers uit onder meer marktonderzoeken als basis. De nuchtere Docom-logica in marketing en strategie. Creativiteit en vastberadenheid in online techniek. Dat kenmerkt een samenwerking met ons. Daarbij kijken we naar jou, maar nog scherper naar je doel én klanten. Want die laatste twee verliezen wij nooit, nie, jamais uit het oog. Zo bereiken we samen jouw doel. Meer leads bijvoorbeeld, een hogere omzet of duidelijke positie in de markt.

Officieel je vertrouwen waard.

Docom is lid van de Belgische federatie voor webbedrijven: FeWeb. Dit is geen kwaliteitslabel, maar wel een aanduiding dat ‘een webbedrijf je vertrouwen waard is’, zoals de federatie het zelf zegt. FeWeb stelde onder meer een gedragscode op die zich richt op een transparante en professionele omgang tussen webbedrijven en hun klanten. Denk aan duidelijke afspraken over de aanlevering van gegevens door jou en de rechten daarop of afspraken over service na oplevering. Dat vinden wij logisch in een samenwerking. En juist daarom leggen we dit graag vast. Heldere afspraken dus!

Samen jouw doel nooit, nie, jamais uit het oog verliezen?

Trust in Docom!