Hey stranger,
Wil je alvast een klein beetje proeven van wat we kunnen betekenen voor je? Vul dan hieronder je voornaam in. Dat is al genoeg om dit eerste contact net wat persoonlijker te maken.
Je hoeft geen schrik te hebben dat we je gegevens delen met anderen. Als online experts weten we als geen ander hoe we moeten omgaan met je gegevens zodat je niet ineens allemaal ongewenste e-mails ontvangt. Behalve misschien van Guido van Het eiland, maar die belanden automatisch in je spambox. ;) Kijk zelf maar eens.
Groeten,
Davy
Hoi
Wij weten precies hoe we al je klanten subtiel, heel gericht en persoonlijk kunnen aanspreken. Zo neem je iedere individuele klant mee naar je nieuwe webshop, hogere omzet of meer naamsbekendheid. Hoe we dat doen? Met e-mail marketing, slimme websites en branding. En een hoop kennis en ervaring, bewijsdrang en nuchter boerenverstand.
Met Docom neem jij een plek in het leven van je klanten in en kom je pas echt dichtbij. Je geeft ze nog net geen handdoek aan na het douchen. En dat zonder dat jij daarvoor massa’s moeite hoeft te doen. Dat doen wij wel. Met liefde zelfs.
Groeten, Denny
Hey
Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Zit jij erop met je bedrijf of merk? Wij wel. Wil je in de gaten houden hoe we websites en direct mailings afstemmen op bijvoorbeeld Tim (31) uit Hasselt die van hardlopen houdt en graag kookt voor zijn vriendin? Welke ontwikkelingen er plaatsvinden binnen Docom zelf? Hoe het gaat met mijn collectie Bijzondere Gadgets? (Wist je dat het masker van Bane de hele dag over mijn schouder meekijkt?) Of wanneer Denny nu eens eindelijk wint met poolen? We linken graag met je! Want wij zijn ook benieuwd naar jouw online escapades!
Hopelijk tot op social media!
Groeten, Davy
Oei, heb ik u in de cc gezet. Excuseer!
-----
Van: Frankie Loosveld [mailto:f.loosveld@cynalcomedics.be]
Verzonden: woensdag 23 mei 2018 14:22
Aan: Guido Pallemans | Cynalco Medics <g.pallemans@cynalcomedics.be>
Onderwerp: Het enige wat ik wil horen Guido
Het enige wat ik wil horen Guido,
zijn vragen, antwoorden en punten.
Zo is het beloofd aan Michel en zo zal het ook gebeuren.
Wat als het kleurenpallet al vastligt, maar je de uitstraling van je merk wilt opfrissen? Dan zorgt Docom voor een creatieve bries binnen de kaders die jij stelt. Dat deden we onder meer voor Wuyts, specialist in bankzaken, verzekeringen en vastgoed. We updateten het logo en de complete huisstijl, van naamkaartje tot raamborden voor de verkoop en verhuur van panden. Daarbij kleurden we binnen de door de opdrachtgever bepaalde lijntjes. Netjes!
Ook de website werd onder handen genomen, zowel qua ontwerp als achter de schermen. We zorgden er namelijk voor dat de medewerkers van Wuyts hun werk een pak sneller kunnen doen. Voor het beheer van woningbestanden wordt in de vastgoedwereld vaak het softwareprogramma Skarabee gebruikt. Dankzij de automatische koppelingen die wij maakten tussen Skarabee en de nieuwe website van Wuyts, hoeft een woning alleen in het softwareprogramma ingevoerd te worden. De website leest de gegevens uit en zet de panden automatisch online! Precies wat je als makelaar mag verwachten van een website, vinden wij.
Bezoek de websiteAl genoeg gezien?
Contacteer ons voor een offerte.
Een website updaten met een webshop met 1300 motorcrossitems. In één keer. Zonder technisch gesputter. Dat was de uitdaging voor opdrachtgever MX477. Een waarvoor wij graag collectief de mouwen opstroopten!
Ontdek deze webshop